Annuleringen voor aankomst moeten rechtstreeks en schriftelijk aan de camping worden doorgegeven. U kunt dus uw reservering annuleren door een e-mail te sturen naar de camping. Het e-mailadres vindt u op de pagina van de camping.

Indien u bij ons de annuleringsgarantie hebt afgesloten en uw reden is een geldige (zie hiervoor de algemene verkoopvoorwaarden: www.capfun.nl/CONDITIONS_GENERALES_DE_VENTE_NL.pdf) dan vragen wij u bij de e-mail een bewijs mee te sturen. Dit kan dus bijvoorbeeld een verklaring van uw dokter zijn waarin wordt aangegeven dat het voor u wegens medische redenen niet mogelijk is om op vakantie te gaan. Vermeldt u in de e-mail ook uw IBAN en BIC (de BIC kunt u vinden op de website van uw bank) zodat de camping zo snel mogelijk over kan gaan tot de terugbetaling van het reeds voldane bedrag, minus reserveringskosten en annuleringsgarantie.

Indien u bij een externe verzekeringsmaatschappij een annuleringsverzekering hebt, dan verloopt de terugbetaling via hen. U moet dan nog wel steeds de reservering schriftelijk bij de camping annuleren. Wij raden in dit geval aan eerst contact op te nemen met de verzekeringsmaatschappij om te vragen wat zij precies nodig hebben van de camping qua documentatie. Dit kan bijvoorbeeld een annuleringsbevestiging of annuleringsnota zijn. U kunt hier dan direct om vragen in de e-mail en de camping zal u dit dan toesturen.